لیست نمایندگان بیمه کوثر در سیستان و بلوچستان

 

نمایندگان شرکت بیمه کوثر در استان سیستان و بلوچستان

 

کاربر گرامی، به کمک این صفحه می توانید لیستی از تمام نمایندگان بیمه کوثر که در استان شما مشغول به فعالیت می باشند را مشاهده نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه پراکندگی شبکه فروش بیمه کوثر در سطح استان با سرپرستی های مراکز استان ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحه ظاهر شده استان محل سکونت خود را جستجو و در صورتی که اطلاعی در زمینه نمایندگی خاصی دارید جهت یافتن آدرس و شماره تماس آن نمایندگی از منوی جستجوی آن استفاده نمایید.

 

لیسـت نمـاینـدگان حقیقـی بیـــمـــه کــوثر در استان محل سکونت شمـا

 

 

لیسـت نمـاینـدگان حقـوقی بیـــمـــه کــوثر در استان محل سکونت شمـا

 

 

لیسـت سـرپرستـی های بیـــمـــه کــوثر در استان محل سکونت شمـا

 

 

4 دیدگاه در “لیست نمایندگان بیمه کوثر در سیستان و بلوچستان

  1. کد شعبه **** از روی فیش حقوقی فرد غیر وبدون رضایت شخص صاحب حساب برای ۲نفر غیر بیمه نامه شخص ثالث وبرای همان ۲نفر بیمه عمر صادر کردن به صورت غیر قانونی بعد از پیگری های زیاد ایشان جواب درست نمی دهد

    1. با سلام و تشکر از تعامل شما با سایت بیمکو
      کدی که فرموده بودید کد واحد نمایندگی می باشد، موضوع را به صورت مکتوب از طریق شعبه شرپرستی سیستان و بلوچستان به شماره تماس های 33430681 ، 33430682 و 33430683 و در صورت نگرفتن پاسخ از طریق ستاد بیمه کوثر به شماره تماس 02189382 پیگیری فرمایید.
      با تشکر

      1. س.وقتتون بخیر چگونه میتونیم ازبیمه کوثر وام دریافت کنیم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

        1. با سلام و تشکر از تعامل شما با سایت بیمکو
          در صورتی که منظور شما دریافت وام از بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر می باشد، امکان دریافت وام از اندوخته بیمه نامه بعد از گذشت 2 سال از صدورآن و به میزان 90 درصد اندوخته می باشد. طبق قوانین بیمه مرکزی سود این وام حداقل چهار درصد بیشتر از سود تضمینی بیمه نامه عمر می باشد و جهت دریافت آن نباید هیچ یک از اقساط بیمه نامه عقب افتاده‌ باشد. جهت دریافت وام از بیمه نامه خود بدون هیچگونه تشریفات اداری و نیاز به ضامن می توانید با همراه داشتین مدارک زیر به یکی از سرپرستی های شرکت بیمه کوثر در سراسر کشور مراجعه نمایید:

          اصل بیمه‌نامه و الحاقیه های آن،
          اصل شناسنامه و کارت‌ملی
          تکمیل فرم درخواست وام
          تکمیل فرم قرارداد توثیق بیمه‌نامه
          تکمیل فرم مشخصات و اطلاعات بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *